26+2 deyiz kizlar zaman cabuk geciyo ama yinede önümüzde 97 gün var. Bi an evvel sag saglim kucagima almak istiyorum ☺ dogumdan korkanda varmi acaba icinizde ben nasil olacak diye merak ediyorum zormu olacak kolaymi olacak kac saat sürecek gibisinden🤔
Doktorlar hangi haftada söylüyo normal dogum yada sezeryan diye ?
Dogumda erkek doktordan utanan varmi acaba icinizde? Ben cok düsünüyorum nasil olacak diye sahsen bizim burda sadece bir doktor var oda erkek😒