_Mother_ dün muayene oldum dr Emin Ceylana randevu saatimi 20 dakika geçirdiler biraz bekledim ama fazla önemsemedim 37. Haftamdayım muayenesi 2 dakika sürdü ultrason resmi vermedi genel olarak herşeyi iyi nst ye de bakalim dedi bende işim olduğunu haftaya tekrar gideceğimi ozaman çektirsem dedim olur herşeyi iyi zaten dedi gönderdi girenler de hep 2 dakika sürdü hemen cıktı. Hastane odaları temiz olduğunu biliyorum 1 seneye yakın kayinvalidem orada kaldı hastaydı çevremden çoğu kişi bana şehir hastanesinde doğum yap ne de olsa normal doğum dediler ama zorunlu sezeryan olanları da yapıyorlarmış sanırım doktor çıkarken ilk doğumun normal mi sezeryan mi diye sordu bende normal dedim doğum yaparsam inşallah yazarım