Her bebeğin kişiliği anne karnında da farklı olduğu söyleniyor. Bazısı çok hareketli bazısı durgun. Bu haftalarda zaten ufak ufak düzen oturmaya başlayacakmış. Gün içinde hareketini hissetmek önemli yani hiç hareket etmiyorsa sorun olarak görülmeli. Hareket edşyor ama azsa doktorlar onu problem olarak görmüyor. (Tabi bu her hangi bir riskiniz yoksa) benimki bazen bazı saatler hiç durmuyor benin çok hareketli olduğum vakitler yüksek ihtimal uyuyor. Artık alıştım onun düzenine🐣 Bundan sonra düzene yavaşça girecektir diye düşünüyorum. Zaten hareketleri sertleşmeye başladı, bazen elimi koyunca kolunu bacağını vurursa hissediyorum elime geliyor. O cok daha garip duygu normal vurmadan ziyafe herhangi bir yerini hissetmek elinizle daha başka🐣 Gittikçe büyüyor belli ediyor artık kendini🥰