Okyanusymn Daniay ıkı kere cektirdim kuzum hemde 20 lik 2. Trimesterde ve 3. Trimesterde pricain diye bi lokal anestezi kullanıyo. Şükür rabbıme bi zararı olmadı o acıyı cekmek cok cok daha kötü
Mothersgirl Daniay benimde dolgu olan bir işim ağrımaya başlamıştı. Kanal tedavisi yaptırdım. İlaçları zaten kendi doktorunuz öneriyor. Diş hekimi onun yazdığı reçeteye göre işlem yapıyor. Doktorunuza haber edip bi diş hekimine gidebilirsiniz.
Kbra_1992 Daniay bnmde ağrım olmuştu paradontaks kullanıyorum çok iyi geldi diş doktoru tavsiye etti öneririm bn yaptırmadım bişey 28 haftalığım doktor sorun olmaz dedi ama ben genede yaptırmadım bide dişten korkuyorum baya
Daniay iremibrahim öyle mi geçmiş olsun ☺️okuduğum bazı yazılarda önerilmiyor deniliyor kafam karıştı benimde daha önce yaptırdığım dolgu çatlamış sanırım ve agrılar başladı yeniden yaptırmam gerekecek 😑 Siz kaç haftalıksınız şu an
iremibrahim Daniay su an 18+5 17.haftada yaptırdım izin kağıdı alarak 2.trimesterde izin veriliyor sadece 3.trimesterde gene izin verilmiyor çekilecek bir dişim daha var bunun acısı geçsin onuda çektircem sonra inşallah bir daha sorun olmaz cok geçmiş olsun Allah kimseye diş ağrısı yaşatmasın 🙏🙏🤲🏻
Daniay iremibrahim size de çok geçmiş olsun gerçekten çok zor hamilelikte kat kat artıyor bu acı 😒teşekkür ederim bilgilendirmeniz için 😍
Daniay Okyanusymn tabi ki çok kötü 20 lik dişlerin agrısını biliyorum çok ağır çok geçmiş olsun bebeğe ve size bi zararı olmamış Ne güzel çok sevindim adınıza 🥰
Hanz Okyanusymn bende 20lik cektirip tel taktıracağım 34 haftalık hamileyim 3. Trimester normal olarak bende bekliyorumki doğurayım hic doktorada sormadim yapılmıyor diye önemsemedim tüh 😂
Daniay Mothersgirl anladım çok teşekkür ederim henüz 10. Haftamdayım 2. Trimester da yaptırabiliriz anlaşılan önce doktorumla görüşücem tabi iyi ki sormuşum sizlere 🥰
Daniay Kbra_1992 bende çok korkuyorum ama ağrısı çekilecek gibi değil 😒 sıcak ve soğuk hassasiyeti de ayrıca zor hamilelikte olması can sıkıcı
Kbra_1992 Daniay ewt haklısın yani bn bebekte benim o korkumdan fln etkilenir die vazgeçtim yani beni nekdr uyuştursada boş 😊 uyanık olunca çok zor 😊