Hemen dahıl olayım konuya 😃😃 suyum benımde ust sınırın bır tık ustu canımm dedıgın gıbı dogru yoldasın 💃💃 her gun yuruyus seker tatlı hamur ısı yasak 3 lt su ıcmeye calıs meyve yıyorsan yanında sut yada yogurt ye kı sekerı dırek kana gecmesın beyaz ekmek yasak tam bugday 👍🏻 Meyve suyu ıcıyorsan taze sıkılmıs onlarıda ıcme ben basta cok yaptım 4 tane portakılı sıkıp suyunu ıcıyordum fayda olsun dıye meger dort tane portakaldakı sekerı yukluyormusum vucuduma kendısını yıcekmısım ben bunlara dıkkat ettım 2 haftada normal sınıra ındım bırde kacıncı haftasın bılmıyorum ama yedıgın seylerı abartıp bebegını buyutmeye calısma vaktınden once buyuduklerındede yerlerı daralıyormus ozamanda hareket edemıyorlarmıs ıcerde oda ıyı degılmıs kararında beslen