31+3 oldum kaburgamın acısından sandalyede uzun süre oturamıyorum masa başı bir işte çalışıyorum böyle giderse işe gidemeyeceğim sanki bıçak saplanıyor gibi ağrıyor ağrılar artınca yatsam bile bir süre ağrıyor acıyor pilates yoga bile yapamıyorum artık bu durumda olup çözebilen var mı bebeğin ayakları kaburgama denk geldiği için ağrıyormuş ben bunu son haftaya kadar nası çekicem daha da 2 ay var 🥺