Suu canım Rabbim mübarek günler hürmetine şifa versin inşallah benim annemin kalbinde 4 cm delik olduğu ancak 46 yaşında nefes darlığı şikayetiyle gittiğinde anlaşıldı ve annem iki normal Doğum birtane de sezeryan Doğum yaptı yani doğuştan kalbi delikken geçmişin teknolojisiyle çok şükür ki hiç birşey olmadan doğumlarını gerçekleştirmiş ve şuanki teknolojiyle Allah’ın izniyle hiçbirşey olmadan bebeğini sağ sağlam kucağına alıcağına inanıyorum yeter ki kontrollerini aksatma sürekli doktorlarınla irtibatta ol miniğini sağlıkla kucağına alıp sağlıkla büyütmen dileğiyle 💕