Merhabalar tüp bebek ile gebeyim 12. Haftamdayım şimdiye kadar kendi doktoruma muayeneye gittim( devlette tüp bebek yaptırdım ayrıca )neyse artık bi kadın doğum doktoruna başlamamı söyledi 2li taramaya giricem ama nereye gidicem bilmiyorum bana Ankarada özele gidemem durumumuz yok devlet hastahanesi olabilir ama yari özel özel odalı memnun kaldığınız hastahane varsa önerir mısınız isteğe göre sezeryan yapan bi yer normal dogum da düşünmüyorum lütfen memnun kaldığınız biyer varsa yazarsanız sevinirm🙏🌹