ZeynepYavuzefe Kızlar 37+3 haftalığım karnımın sağ tarafında ara ara iğne batması gibi hafif acılar oluyor bu durumu yaşayan var mı acaba
Duygugonc ZeynepYavuzefe ben bıçak saplantısı gibi yaşadım balık yediğim zaman oluyordu genellikle hatta ağrısından duramadım hastanede yatmıştım 1 gün boyunca
ZeynepYavuzefe Duygugonc Yani o kadar şiddetli değil ama iğne batması gibi dedim acaba cildim mi çatlıyor ondan mı