merve8026 Sigorta olsun olmasın annelik hakkı diye bişey varmış özel hastaneye gittiğinizde bunu yaptırdığınız zaman yarı fiyat ödüyormuşsunuz bu konu hakkında bilgi sahibi olan var mı acaba?
Meryemkale merve8026 sigorta olduğu için zaten yarıya düşüyor diye cevap vermişti benim gittiğim hastane
Emybl merve8026 benim sigortam gözükmediği zaman 150 tl muayne ödüyodum normalde sigortalılar 120 ödüyo o analık hakkını öğrenip söyledikten sonra 120 almaya basladılar
merve8026 Meryemkale benim arkadaşın yokmuş bu haktan yararlanmış bizim de sigorta bitti sigorta varken de ücretliyken de fiyat aynı dediler 100 TL veriyorum muayane ücreti için
gozde_arel merve8026 bana diyor annenlik hakkın var ama hep fiyat aynı. Diyorum ne işe yarıyor testlerde ise yarıyor diyor. Hiç bir işe yaramadı 32 haftalık olduk
merve8026 Valla bende arkadaşımdan duydum 100 TL öderken 60 TL ödemiş muayene ücreti ve doğumda da indirim oluyormuş İnternetten araştırdım devlet sahip çıkıyormuş sana sanırım güvencen o oluyormuş acilden girdin mesela ücret vermiyormuşsun
ebrarecem merve8026 devlet sahip çıkıyor ama sigortalıymış gbi ücret ödüyorsun muayene ücreti olarak doğumda da geçerli. Acilden girdiğinde ücret ödememek gibi birşey yok.