Merhaba kızlar geçen ay klomenle başladık tedaviye ardından çatlatma iğnesi derken perşembe günü adet oldum cuma günü doktora gittim gene klomen verdi
neden femara vermiyorsunuz diyince senin yumurtalıkların klomene yanıt verdi büyüdü dedi oyüzden gerek duymuyorum dedi
Bu kaç seferde tutuyor acaba bir kimyasal iki düşükten sonra umutlarım tükeniyor şükür rabbime hepsi kendiliğinden oldu ama benimde bir evladım olsun istiyorum😢😢 benimle aynı durumu yaşayanlar varmı ilaç yönünde bilgi verirseniz çok sevinirim