Azrece123 Selam kızlar bu hastanede Dogum yapan varmı mecburi sezaryen olacagı takıbım Sultanbeyli devlette ama kararsızım arastırma hastanesi daha iyi sanki burda dogum yapan bilen varmı odalar kac kısılık oluyor pandemıde
Senayyalcin Azrece123 Ben o hastaneye çok yakınım ama tercih etmiyorum beğenen de var beğenmeyen de var ama Ümraniye eğitim araştırma oraya göre daha temiz ve bakımlı İlhan varankda da odalar da 2 kişi kalır pandemi dolayısıyla sanırım
Azrece123 Senayyalcin yaa pandemiden dolayı tek kısılık olur diye umut etmısti ama umranıyryı de guzel diye duydum bana biraz uzak ama orayida Bı sormak lazım aslında odaları