Derya63 Arkadaşlar 7 haftalık hamileyim doktora gittiğimde sordum eşimle ilişki konusunda bir sıkıntı varmı diye hayır yok bir sıkıntı dedi ilişki yaşadık fakat minicik bir pembe leke geldi normal mi bu ?
Srnysl Derya63 genelde ilk üç ay önermiyor lar doktorlar benim hiçbir riskim olmamasina rağmen doktorum 12. Haftaya kadar yasaklamıştı bence sende her ihtimale karşı dikkat et canım 12. Haftaya kadar
Derya63 Srnysl şuan tedirgin oldum bir daha yapmam zaten bebeğimden kıymetli mi 😔😔 Allah korusun inşallah bişi olmaz korktum şuan