Kızlar merhaba. Gecenlerde kanamam oldu ve yaklaşık 1 hafta sürdü. Progestan kullandm ,bitti diye seviniyordum ama dün doktorum ultrasonda kese etrafında kanaman halen devam ediyor dedi ve ilaca geri başlattı. Hatta bugünde kahverengi renkte kanamam yine oldu. Bu kese etrafında kanama neden olur ki, tedirgin oluyorun bilen varsa soyleyebilir mi lütfen 15. Haftamdayim