36+2 haftalık hamileyim 1 haftadır çok şişmeye başladım yüzüm bacaklarım çok şiş su çok içiyorum ama bi etkisi yok bunun için yapabilecek bi şey varmı ya Doğuma kadar fıçı gibi olacam herhalde yürüyüşün faydası olurmu acaba ya zaten bebeğimin de daha gelmeye niyeti yokmuş gelsin diye de yürüyüş yapmam gerek galiba ama çok üşeniyorum dışarı çıkasım gelmiyor hiç bu şişmenin de Doğumda sıkıntı olmasından korkuyorum