Merve__kozz gul05 genelde son 3 4 hafta içinde iner zaten bi rahatlama hissedersiniz 😂üst taraf boşalır birden
gul05 Merve__kozz ben şu an 36. Haftadayım ama bebeğin gelişi geriden geliyormuş. Bi de hareketleri azaldı acaba normal mi bu durum ?
Merve__kozz gul05 bu haftadan sonra normal bazen asırı hareketli olabildiği gibi bazen hareketleri yavaslar. Ne kadar geriden mesela 2 hafta önden gitmesi 2 hafta geriden gelmesi cokta risk değil yani kendi doktorum öyle diyo hep
Merve__kozz Ebru555 dönmekle bi alakası yok dyr biliyorum benimki 25. Haftadan beri baş gelil duruyor ma göbüşüm hala yukarda 🙈 ve 37. Haftadayız 😂
Ebru555 Merve__kozz ozman cozulemeyen problemler arasında kalsın buda ama doktorum Bı sıkıntı gormedı gercı benım hıc ole cok yukarıda degıldı bastan beri 🤣🤣
heyymomm Merve__kozz aynen benim de 27 den beri doğum pozisyonunda şu an 37 yim hala top gibi yukarda karnım düşse de doğursam diyorum artık 🙈😄
Okyanusymn Benımde göbegım hıc yukarı cıkmadı 😂33. Haftaya giricez baya asagıda gören dogurcak gibisin diyo. Oysakı o göbek hep öyleydı.Ortalarda bi top gibi masalllah 😄
Sumsumm Benim bazi zamanlar karnim.asagida oluyor geri ust taraf sisiyor. Bu ne anlama geliyor acaba🙄