Rabis96 yoğurt için inekleri olan komşum var ondan alınca kendime de ayırıyorum ama nedense inekçinin sütü çok çabuk ekşimeye meyilli büyük ihtimalle içinde hava vs olmadıgı için güzelce kaynatıyorum 30-40 dk markettende genelde torku alıyorum çünkü bana bu zamana kadar süt gibi kokan tek marka😚