Fatmaartr Kızlar yüzyılda hale hanıma gidiyorum ama değiştirmek istiyorum yarın doktora gitmem gerekiyor siz hangi hastaneye ve doktorlara gidiyorsunuz. Bir arkadaşım yüzyıl da esra günayi çok övdü giden var mı
Shnaks Fatmaartr ben Gebze de oturuyorum ama doğum ve kontroller için özel Pendik şifa hastanesine gittim Nihan Özdemir e çok memnunum doktorumdan ve hastaneden bi değerlendirin derim 😊
medineninannesi Fatmaartr bende gebzede otryrm pendik medipol saadet ünsala gidiyorum şuan memnunum ama çok yogun bi doktor
Fatma_0 Shnaks bende Nihan Özdemir’i duydum henüz gitme fırsatım olmadı 😊 Hamileye yaklasımı nasıl doğum anında falan? Birde telefonunu paylaşıyor mu?
Fatmaartr Shnaks peki muayene ücreti nedir canım evet çok duyuyorum şifa hastanesini özel olarak ilgileniyor değil mi
Fatmaartr Fatma_0 Evet benim içinde telefonunu paylaşması çok önemli sürekli hastaneye gitmektense bi sıkıntı da mesaj atıp içimi rahatlatmak istiyorum
Shnaks Fatma_0 kesinlikle çok çok iyi bir abla gibi Evet tel ve sosyal medyasını falan herşeyini paylaşıyor istediğiniz zaman yazabiliyorsunuz doğum anında da birbirimize el sallayarak girdik 😅 İnstagram dan bakın ne demek istediğimi anlıycaksınız drnihanozdemir
Fatma_0 Fatmaartr ben dün arayıp sordum sigorta varsa muayene 115 normal doğum 2000 zorunlu sezeryan 2700 dediler 😊
Fatmaartr Shnaks yarına randevu aldım inşallah anlaşabiliriz canım hala içime sinen bir doktor bulamadım çarşamba günü 10. Haftayı dolduracağım
Shnaks Fatmaartr sağlıcakla kucağınıza alın bebişinizi inşallah 😊 umarım beğenirsiniz çünkü bende doktor değişikliği yapıp Nihan hanıma gitmiştim memnun kalmıştım ☺️ Hayırlısı diyelim 🥰
Fatmaartr Fatma_0 harika bir doktor. Enerjisi mükkemel o kadar paralar verdim özel hastanelere böyle bir ilgi görmedim. Hem muayne ücreti uygun. 110 Tl idi. Gidin memnun kalacaksınız. Hem özel numarasınıda veriyor ben baayiiildiim