Benimde suyum fazla idi 20 haftada ortaya çıktı doktorum şeker yüklemesi yapmamı istemedi. Diyet uyguladım ve endol diye bir hap içtim 15 gün 25 haftada gittiğinde duzelmemisti 1 kutu daha ilaç yazdı ve diyete devam ettim. Makarna tatlı tavuk pilav çikolata puskuvut tarzı şeyler yemememi söyledi. Brokoli karnabahar et sebze yemekleri yedim ve su normale döndü ☺️ şuan 31+4 haftaligim şükür suyum normal.