Kimyasal diyenler,siz evde hamileyken camasır bulaşık yıkamıyomusunuz hadi elinizde yıkamıyosunuz makinada yıkıyosunuz o tabaga bardaga gecen kimyasallar nolacak.Ojeden dahamı masumlar.Hangi birimiz bulasıgı organik ev yapımı deterjanlarla yıkıyoruz.Hangimiz makinadan cıkarttıgımız camasırları tekrar tekrar duruluyoruz.Valla bazen öle saacma sapan seyler yazan oluyoki hayretle bakıyorum.