benvebebisimm Arkadaşlar bulantılarım başladığından beri ne doğru düzgün yemek yiyebiliyorum ne de yemek yapabiliyorum canım çekiyo ama mutfağa giremiyorum sizce nasıl ve ne yemekleri yapabilirim bana tavsiye verir misiniz?
H-melek benvebebisimm ben bir ara sadece yağsız tost ve haşlanmış patates yiyebiliyordum hiç rahatsız etmiyordu içinde yağ, salça, baharat ve bulunan herşey rahatsız ediyordu
BurcuP benvebebisimm ev eriştesi, hafif çorbalar (yayla gibi) meyve olarak muz,elma, tost, kokusu az olan böyle şeyler olabilir
Gull_94 benvebebisimm cok yogun oldugu donem bısey yıyemedıgımden corba ıcmek ıstemstm en azından bı vıtamn olsn dıyebtavyk veya et suyuna corba yapablrsnz sbzelı sdce suyunu ıcsenız bıle saglklı en azından bulntıda yapmamstı bende patatslrımı yemstım suyuyla
Vuslat23 4 ay mutfaga giremedim hersey kokuyordu heleki buzdolabi acilsin oteki odalardan kokular gliyordu esim yardimciydi.bazen disardan yedim durumler cigkofteler , yogurtlu seyler mesela makarna yogurt dokup yedim, yayla corbasi icebiliyordum.patates hasliyordum uzerine limon nane yogurt doktum.biber firina veriyordum etli onu yiyordum ayran ile.
Tugcek33 benvebebisimm ben bulantılarda genelde kokusuz yemekler yedim. Sabahları tost, meyve olarak muz, elma öğlen veya akşamları makarna, yoğurtlu şeyler ve çorba, haşlama sebzeler özellikle patates, karnabahar, brokoli, havuç iyi geliyordu.