Aras21- yorumlari okudm da bence artış cok fazla degil… Bizde indirimli gidiyoruz dediginiz gbi 107 tl iken simdi 123tl..diger hastanelere bakarak cok fazla degil artis bnce iyi arastrn… Yil basindan sonra malum. Herseye zam geliyor… Ben 150 iken 300 tl olan yerler doktrlar duydum.ki memorial de ayni kalmamstr orda da doktora gore degisiyor soncta muane ucreti bile… Hepsi ayni degil