Ilk gebeligimde dogumdan 1 ay önce kullanmaya baslamistim. Ben cok memnun kaldim. Gumus kapak kullanmasaydim yara olurmuydu diye sorarsaniz inanin fikrim yok. Ici sutle doluyordu ve meme uclarim hep nemli kaliyordu bu bana bebegimi emzirmekte kolaylik sagladi.Anne sutunun gumusle birlikte sifasi hic yaraya sebebiyet vermedi. Ustelik ben bircok metale alerjik yapidayim. Gumus kupe bile takamam ama gumus kapaklarla hic sorun yasamadim.