Gta_35 7 yıldır cipralex 5 mg kullanıyorum gebe olduğunu öğrenince bıraktım. Şuan çok zorlaniyorum doktorum 3 aydan sonra yarar/zarar dengesine bakacağız dedi. Sizlerden kullananlar var mı acaba ve ne markaydı?
Gta_35 orkide21 evet ilaç iyi geliyordu ancak geneyim diye şuan kullanamıyorum. Gebelikte bu tür hastalıklar 2 katına çıkıyor.
orkide21 Gta_35 ben dr sürekli acaba şuramda biley mi var acaba noldu hastalık hastalığı var sende niçin var anksiyete