Esma_zrl Merhaba arkadaşlar ilk gebeliğimdede duymuştum eğer kalp atışını ilk duyduğunuzda yani beş ve dokuz hafta arası 140< altındaysa erkek 140> üstündeyse kız mış cinsiyeti öğrenenler doğru mu merak ettim çoğu kişinin tutmuş (ultrasonda bpm yazan yer)
Bseda Esma_zrl ne kadar doğru bende bilmiyorum ama benimkide 150 üstü idi kız olduğunu düşünmüştüm diğer hafta kız olarak gözüktü zaten
melsen Esma_zrl [url=https://hizliresim.com/jeArXb][img]https://i.hizliresim.com/jeArXb.jpg[/img][/url] arkadaşlar banada bakarmısınız nerede yazıyor bulamadım bir türlü
Ferihan PurpleTail ay bana da bakar mısınız nerede yazıyor hiç anlamıyorum 🥰 https://imgyukle.com/i/HcO1II
Esma_zrl Sermec27 çok var böyle olan da erkeklerin kalp atış hızı daha yavaşmış bilimsel bir tarafıda var ya bana mantıklı gelmişti🙂