KaderGlserinOk Merhaba hanımlar genesiste doğum yapan veya orda doğum yapmayı düşünen var mı? Doğum ücretleri ne, hangi dr görünüyorsunuz ve son olarak doğum paketinin içinde neler var bu konu hakkında bilgisi olan yazabilir mi?
Tmy KaderGlserinOk canim ben Mahmut Bey’de yaptim dogumumu tam 35gun once..16.haftamdan itibaren kontrolumu herseyimi onda yaptirdim ve cok memnun kaldim ..ilk zamanlar tereddut ettim cunku hic diger doktorlara benzemiyor arkadas gibi sanki..hatta bi ara neden hic demir ilaci haricinde ilac vermiyir neden beni 4boyutlu detayli ultrasona baska yere gondermiyir diye kiziyordum ama herseyi kendisi yapiyor ve gercekten mukemmel bir dr..3 cm aciklikla gittim sancisiz 8 cm oldu acilmam sabah 9 da ordaydim saat 6 da hastaneden ayrildi kendisi gece 1e kadar hemsirem deryacigimi surekli adayip bilgi aldi ..cocuk catalda icimde kaldi ikinamadim kendimi yerlere attim doguramam dedim yalvardim sezeryan yap diye hayir dedi ve oyle boyle normal dogurttu ..simdi dua ediyorum ona hemen ayaklandim cunku ..fiyata gelince en pahalisi o cunku docent 1750tl kurum indirimsiz ..icerisinde paket olarak dogum yapinca cocuga zibini vs onlar kendileri temin ediyorlar yani ben goturmeme ragmen hic istemediler aksine esimle geri gonderdiler ..odaya kiz yada erkekse kapi susunu kendileri asiyorlar ..odalar temiz tek kisilik vc ayri bir 3lu koltuk ve tekli koltuk kisisel bir gardrop buzdolabi tv var genis ve ferah bir odaydi ..bir de vip odasi var gecesi 300tl farkla ..suit otel odasi gibi dusun 😀dogumdan sonra kontrole cagiriyor o zaman bebisinin de muayanesj ucretsiz..ben cocuk dr hic sevmedim hemen degistirsim cunku cok ilgisiz bn bebegi goturdum kontrole bebege yavru kopege davranir gibi davran diyor g..zekali ..dusun yani ne beklerim o dr dan ..umarim bu verdigim bilgiler yeterli olmustur simdiden tek avazda kucagina almayi nasip etsin rabbim 🤗❤
ezgikara5342 Bi dogum paketi yok sanirim ben orda dogum yapacagim doktorumun sezeryan ücreti 1750 tl ama kurum indiriminiz varsa biraz daha düşüyor fiyat ama en pahalı benim doktorumdu digerleri daha uygunmus
KaderGlserinOk ezgikara5342 Benim doktorum Mahmut Bey kurum indirimi var %20 tam ücret bilgisi almadım henüz
ezgikara5342 KaderGlserinOk benimkide mahmut bey o yüzden en pahalısı dedim ya doçent oldugu icin fiyatı yüksek biraz ☺ kurum indirimiyle 1350 oluyor biz öyle ödeyecegiz
KaderGlserinOk Tmy canım çok teşekkür ederim bende memnunum doğuma bakalım hayırlısıyla bana da normal doğum nasip olur inş 🙏🏼🤗