Gizemnursu Kızlar yardım çok kötüyüm 7 haftalık hamileyim aşırı miğde gazım var nasıl rahatlatabilirim, yarın kontrolüm var doktora söyleyeceğim ama şuan rahatlamam lazım
deniz22 Gizemnursu Tabiki doktora danışın gaz olmasi normal dedi benim doktorum ama bulantılarım oldugu için yazdı gaz sorunumda ortadan kalktı geçmiş olsun saglicakla kucaginiza alın
Tugcekkkkk Gizemnursu gaz olması normal. Aşırı hareketsiz iseniz daha fazla. Yani gün içinde günlük işleri yapıp bir markete kadar yürürseniz biraz rahatlatıyor
deniz22 Merhaba bende öyleydım6 cı 7cı haftadam aşırı gazım vardı sanki kusup rahatlicam gibi doktorum ilaç yazdi bulanti için gece uyumadan alıyorum 1 tane bazen almıyorum bile o kadar rahatım ki