Kızlar 36 haftayım bebeğim ters erken doğum riskiyle geçen hafta 1 gün yattım şimdi bi sıkıntım yok ama tuhaf ağrılarım var kasık ağrılarım var ve sanki afedersiniz tuvaletim varmışsa ağrıyormuş gibi karnımın üstünde anlamsız bi ağrı var ilk gebeliğim sancı ne bilmiyorum bu ağrılar ne demek doğum yakın demek mi bu ağrılar yüzünden gece hiç uyuyamıyorum 😥