Kızlar 10 ay önce ameliyat oldum sağ tarafımdakı kbartholin kistim tamamen alındı şimdi sol tarafımda çok küçük olduğunu hissediyorum ilişkiden somra az saha büyyüor çok korkuyorum oda büyürse apse yaparsa diye yaşayan var mı benim gibi tecrübesi olan