Raziye78 canım nisa Hastanesi’ne gidebilirsin 2200 normal doğum 3600 zorunlu sezeryan 150 TL de muayene ücreti Necla hanım öneririm çok kibar ve samimi güler yüzlü bir git pişman olmazsın canım doktorum ben onda doğum yaptım ilk oğlumda şimdi yine doğuma ona gidicem inşalalh