NebahatBoncuk Kızlar gyneferon diye bi ilac kullaniyorum 22 haftalik gebeyim mahvediyor beni kabizlikla basim dertte cok afedersiniz ikinmak zorunda kaliyorum. Bebege zarar veririm diye korkuyorum . Varmj caresi kizlar
esraizmirli NebahatBoncuk sürekli mi kabızsın canım ıkınma sakın Allah korusun rahim falan açılır kayısı suyu içebilirsin veya kayısı ye bende de araada aırada oluyor ama devamlı değil
Meva_54 NebahatBoncuk 4 gün bende şekilde tuvalete cikamiyodum ve ikinmakdan da korktuğum için hemen kalkiyodum.. malesef çok rahtsız olmuştum.. doktrum dubalac diye bi şurup verdi ictim ve 3 saat lavaboya çıktım .. o kadar rahat ettim ki anlatamam .. bizde 23 haftaligiz..
Meva_54 NebahatBoncuk söyle söyle .. ben tabi yağ ictim kayısı yedim sıcak su içtim yok .. cikamadim.. bi yerden snra artık ikinma olucak diye zaten korkudan yapmaya korkuyo insan .. Ama bazen işte ne yaparsan yap ilaç desteği gerekebiliyo.. Inşallah şifa olur sanada
Kaderimm NebahatBoncuk cnm her kabızlık postunda yazıyorum hemen hemen patlak mısır çok işe yarıyor ben onsuz çıkamıyorum resmen her akşam patlatır yerim biraz yağlı yap daha çabuk etki eder
didemturn NebahatBoncuk her gebenin sıkıntısı malesef :( Duphalac versin doktorunuzla konuşun Bende yeni başladım içmeye
Bgs NebahatBoncuk demir ilacından değil ama bi dönem kabız olmuştum doktorum suya karıştıralan magnezyum yazdı kullandığım andan itibaren geçti.