Eaf merhaba canim. Tabi oncelikle doktora gitmende fayda var. Ama benim basimdan gecen olayi anlatayim. 5 haftalik gebeydim. Basladi kanamam bildigin pembe renktionce sonra vakır vakır durmayan kana dönüstü taki 14 haftaya kadar. Ama cok sukur saglikliydik ikimizde bazi gebelerde oluyormus. Ama dedigim gibi doktora gitmende fayda var. Sadece stresten uzak dur ve aklina kötü alma ins saglidir bebis