Karadeniz61 Merhaba kızlar, ben hastane çıkışı almayı düşünmüyorum. Düz sade beyaz tulum şapka alıp, içine de daha önceden aldığım zıbını beyaz badisi falan zaten var. İlla almalı mıyım eksik birşey olmaz dimi hastane çıkışı almasam
nida50 Karadeniz61 zıbın, alt üst, bere, battaniye, çorap bir de belki eldiven koyarsınız, tertemiz takım oldu. Sağlıkla gelsin evladınız 🤗
Karadeniz61 Mervekaynak ben zaten yedek falan alacamda bana çok gereksiz geliyor set halinde heryeri baskılı falan ondan almak istemiyorum😁
Melisim_01 Karadeniz61 merhaba bende almadım 2. Çocuğum tecrübeden 2 normal takım aldım öyle çok paralar vermeye gerek yok sen kendince ayarla 😍
34_21_23 Karadeniz61 bende almıcam zaten alt üst takımları ayrı hiç kullanışlı değil en mantıklısı tulum
Karadeniz61 34_21_23 bende aynı fikirdeyim birde heryerine baskı falan koyuyorlar çok gereksiz geliyor bana birde pahallı yani
LavinyaAgs Hiç gerek bi ton para vermeye gerek yok canım dilediğin gibi uydurabilirsin nasıl olsa giyeceği en fazla 1 1.5 ay bende ilk hamileliğimde almadım eksiğinide yaşamadım valla alt üst takım aldım şapkası önlüğü eldiveni vardı iç zıbınını fapan başka giydirdim battaniyesi de vardı
Karadeniz61 LavinyaAgs bende de h&m nin papyonlu iki parça body ve altı var, birde düz beyaz tulum (kendinden eldivenli) ve şapkası olacak şekilde alıp üzerine de hırka giydirmeyi düşünüyorum Allah nasip ederse mayısta gelcek bebek serinliğe karşı hırkada ☺️
Mervekaynak Karadeniz61 ya zaten hastaneden çıktıktan sonra da çok giyemiyorlsr ki çok almaya gerek yok 1 takım.olsa yeter ben hasta çıkışlarını sırf battaniyeleri için almak istiyorum çok hoşuma gidiyor 😁😁😁
_imra_1213 Karadeniz61 ben aldım 1 takım yenidoğan hastane çıkışı isme özel İlk çocuğum, tabi herkesin kendi tercihi ama yenidoğan kıyafet çok almaya gerek yok çünkü 1 ay giyecekler en fazla🤗
Karadeniz61 _imra_1213 bende çok baktım öyle rokoko işli olanlarada kızlar için daha güzel modeller var gibi geldi gözüme ☺️ Allah nasip ederse kızım olursa ikinciye ona alırım öyle🙈🙈
_imra_1213 Karadeniz61 taşlı falan hastane çıkışları varmış sevmedim bebeği rahatsız eder, yenidoğan pamuklu yumsacik olması lazım bence,
Karadeniz61 _imra_1213 o konuda bende çok hassasım hiç sevmiyorum baskılı taşlı şeyleri ☺️ Zaten bebeğim erkek ona taşlıda yakışmaz 😁
LavinyaAgs Karadeniz61 En iyisini yapmışsın canım aynen mayıs biraz serin geçiyor fazla fazla almakya hiç gerek yok ihtiyaç durumunda internetten bile sipariş edebiliyoruz
gonul0604 Karadeniz61 bebeğinize zıbın üzerine kıyafet eldiven şapka battaniye hazırladıysanız tamamdır işte illa set olmasına gerek yok ❤️
Abcxyz Karadeniz61 isimli falan bisi yaptirmicaksan gerekli bisi degil. Magzalarda da daha sonra giydirebilcegin tarzda bi cok urun var illa beyaz olmasida gerekmiyo senin zevkine gonlune kalmis 💁🏻♀️ Bana arkadasim yaptirdi hediye yoksa ben de almicaktim 😊