Kubra2 Merhaba arkadaşlar.. 25 haftalık gebeyim idrar yolu enfeksiyonu nedeniyle doktorum piyeloseptyl antibiyotik yazdı sabah öğle akşam kullanmak üzere. kullanan varmı? Bebek için endişe ediyorum..
Esosun Kubra2 kullandım zararsız hatta enfrksiyonum tamamen geçti şikür bidahada olmadı. Enfeksiyon zararlı antibiyotik değil canım zaten bebeklerde kullanılabilen antibiyotik veriyolar kategorize ediliyo yani sadece yetişkinlerin kullanacağını dpktor vermez zaten
birprensesvebirprensannesi Kubra2 Ben🙋 Cuma günü başladım 🤷 Daha öncesinde de başka antibiyotik kullandım ama geçmiyor ne yaparsam yapayım 🤦🤦
Kubra2 Hayalizlerim 1 hafta kullanmak yeterli sanırım. Sabah aksam kullanıyorum bende yoksa bitirene kadar mı kullanayım.
Hayalizlerim Kubra2 onu tam olarak bilemiyorum ben tekrar idrar testi yaptım temiz çıktı bıraktım kullanmayı siz yinede doktorunuza sorabilirsiniz
birprensesvebirprensannesi Kubra2 Ya gerçekten bela 🤦 Yapmadığım şey kalmadı ama hamileliğimin başından beri hiç gitmedi 🤷