1babyy Arkadaşlar merhaba,13 haftalık hamileyim,bu sabah kahverengi lekelenme oldu,kan uyuşmazlığı m da var, endişelendim biraz ne yapmalıyım
Rabia83 1babyy doktorun ile görüşmelisin canım burda sağlık ile Bilgi anlamayabilirsin durumun özel çünkü . Stres yapma kuzum önlem için görüş doktor ile
1babyy Rabia83 doktora yazdim şimdi canım yarın kontrole gel iğne de olman lazım yazmış ister bugün ister yarın yazmış 🙄
Rabia83 1babyy bugün güzelce uzan o zaman canım eğer gitmeyeceksen ayaklarını yukarı kaldır yastık koy altına . Hareket etme çok fazla yarın da iğne olursun Allah’ın izni ile sağlıkla gelsin Bebişin
1babyy Rabia83 yaa canım cokk teşekkur ederim bugün iğne oldum içim rwhat etmedi,doktor da yarın kontrol edecek,Rabbim herkesin bebisini sağlıkla kucağına almayı nasip etsin, kahverengi lekelenme devam ediyor inşallah herşey yolundadır
Ozgenurrtuncc 1babyy benim de ayji şekilde koyu kahve rengi lekelenme var bende yarin gidicem doktora inşallah önemli değildir 5+2 haftalık
1babyy Ozgenurrtuncc inşallah canım ben doktora yazdim bugün kan uyuşmazlığı iğnesi yaptırdım yarın kontrole gideceğim.Sende de mi kan uyuşmazlığı var