asiyesare kafa yapısı yuvarlak olduğunda kız diyorlar,gerçektende hangi arkadaşımın ultrason kağıdına baksam öyle çıktı yoksa anlamam nub teorisinden falan doktor gösterdiği halde kolunu bacagını bıle net anlayamıyorum işin esprisi tabi birbirimize bakıp benzetme yapmamız :) Allah sağlıkla kucaklarımıza almayı nasip etsin