Merhaba kızlar sizlere birşey sorucağım ilk gebeliğim 21+5 iz, 2li tarama testini izolede olduğum için kaçırdım. 3 lü tarama testini ise yaptırdım yüksek risk çıktı amniyosentez uygulaması yapıcaz dediler ama düşük riski var dediler, ben bunu duyunca yaptırmaktan vazgeçtim napmalıyım sizce? Ayrıntılı ultrasondan bebeğin durumunu göreblrmiyiz böyle durumda olan varmı lütfen varsa yazablirmi?🥺 çok heyecanlı güzel giden hamileliğim bianda çıkmaza girdi kimseye belli etmemeye çalışıyorum ama çok üzülüyorum, ağlıyorum. Napmalıyım sizce kafam çok karıştı😞