MaysaBade Kimler 21-22-23 haftalarda ? Nasıl gidiyor detaylı ultrasonlar yapıldı mı inşallah herşey yolundadır hepimiz için 🐣🐣🐣
Su5678 MaysaBade yarın 23 haftaya giriyoruz bizde randevum yarın detaylı ultrason için inşallh iyi gecer hersey yolundadır ikiz oldugu için agırlasmaya basladım 🌸
Kuzucumm MaysaBade bizde bugün tam 22 haftalik olduk detayli ultrasona yarin gircez inşaallah guzel geçer. Saglikla kucagimiza alırız bebislerimizi 🤗
Bsmlh MaysaBade 23+1 olduk 24 dite geçiyor ama olsun yazayım dedım🥰 mıdem kötü agrı yapıyor onun harıcı çok şükür yolunda hareketler çok çok netleşti elimize sesimize tepkiler çok güzel ❤️ Detaylıya 2 hafta önce girdim çok güzeldi herşey
MaysaBade Kuzucumm seninle günlerimiz aynı canım 😌 bende dün girmştim detaylıya şükür bişi yok suanlık .
icimdekikelebek Ben de bugün 22 oldum yarın detaylı ultrason var çok heyecanlıyım ☺️ Benim karnım hiç 22 hafta Gibi değil sizlerin nasıl acaba
MaysaBade icimdekikelebek aynı günlerimiz :) bende 2-3 haftadır belli olmaya başladı karnım ama aman amanda var diyemem :)
Bsmlh icimdekikelebek benımde karnımı gören daha su kadarlık diyorum sok oluyorlar çok büyük iç karnım çok dar benım öbüründe de büyüktü 🙈
BTSG04 MaysaBade 22+6. Haftamdayım detaylı ultrason geçen hafta yapıldı çok şükür herşey yolunda 🤲 sabırsızlıkla kızımızı bekliyoruz 🥰 Bel ağrısı dışında şikayetim yok sizde nasıl gidiyor?
sinembursa MaysaBade biz 22 +5 deyiz kızımla detaylımızıda yaptırdık bi sıkımtımız yok şükğr ama kıpırdamdıpımı tam anlamıyla hissedemiyorum beni üzüuor 🥺
MaysaBade sinembursa o bende de var dün sormuştum her an anlayamaman normal 28.haftadan sonra düzenli olur dedi :)
sinembursa MaysaBade ay valla sürekli araştırıyorum neden oynamadı bu kız iyimi falan diye allahtan normalmiş
icimdekikelebek MaysaBade benimde sabah kalktığımda baya küçük akşama yiyip içtikçe biraz büyüyor gözünün içine bakıyorum büyüsün diye☺️