Diş ağrısından duramadım dişçiye de gittim 3 aydan küçük olduğu için bişey yapamayız ama dayanamıyorsan ilaç falan alabilirsiniz dediler kendi doktorumada sordum tabiki oda önermedi ama çok kötüysen al dedi oda mecbur kullanıyorum 9+1 bebeğe bi zararı olur mu dayanamaz hale geldim yoksa almazdım vicdan azabı çekiyorum😔