Bizdede Roborock s5 var eğer eviniz 2 katlıysa diğerleri olmuyor zaten tek kat haritalandırabiliyorsunuz. Birde diğer markalar paspas yaparken halılarıda yer gibi görüp ıslatıyor. Çok memnunum Roborocktan diğerlerine göre bi tık pahalı belki ama parasını fazlasıyla hakeden bi ürün