Zor bir hamilelik dönemim olmamıştı taki geçen haftama kadar acil bir kanama ile hastaneye yatışım yapılmıştı 5 gün kadar kaldım erken doğum riskim olduğunu artık yüksek riskli gebelikde kontrol edileceğimi öğrendiğimde beynim durdu bebeğimin gelişimi haftasına göre ileri bu bir yandan çok iyi biryandan korkutmaktaydı beni sabrettim şükrettim Allah’ıma ciğer geliştiricilerim yapıldı doğum riskine karşılık serumlar magnezyumlar verildi çok şükür biraz daha toparladım sancılarım nst de çıkıyor ama ben hissetmiyordum bel ağrıları deyip düşündüğüm o ağrılar kızımın kasılmaları imiş bende tecrübe edindim kızım cok şükür 40 cm 1.700 kg erken doğucagı kesin ama net bir tarih veremiyor doktorlarımız birde vajinusmus hastasıyım hiç bir şekilde vajinal muayne olamayışım daha da korkuttu beni çünkü kızım baş gelişli hep normal doğum pozisyonunda doktorum bekleyelim bebeğin sana güç olur bunu da normal doğumla yenersin diyor ben ona doğum sırasında birşey olmasından riske girmesinden korkuyorum , ben sezaryen olurum riske atmak istemiyorum dedim normal şartlarda epudral yapacaklardı ama ben genel anestezi istedim çünkü birde anksiyetem var ya o an panik olursam o yaşadıklarımla dedimve ona da karşı geldim hergün korkuyla uyanıyorum herşeyi hazır el pençe bekliyorum biraz daha allahım biraz daha günü dolsun diyorum çok minik daha rabbim hepimizin evladına sağlık versin sağ sağlim kucağımıza almayı da nasip etsin biraz uzun oldu hakkınızı helal edin burda o kadar hevesle her hafta karnımı falan paylaşıyordum ki artık korkuyorum bu hafta da böyle yazdım inşallah burda sağ sağlim doğurdum diye de post açarım rabbim hepimizin bu yolda yardımcısı olsun 🌸🤲🏻