Rmykzc 32 haftalik gebeyim. 29 da ortaya cikti bir gece deli gibi kasinmaya basladim. Ayaklar alti,bacaklar,parmak aralari yani akliniza gelebilecek her yer aslinda. Doktorum hemen Alt,Ast ve aclik safra asitleri testine yonlendirdi. Zaten degerleri elime aldigimda ben bile anladim. Tavan yapmisti. Hemen ursactive adinda bir ilaca basladik sabah 2 aksam 2 olmak uzere gunde 4 adet iciyorum. Suan kasintilarim neredeyse yok kadar.. Fakat dusunmeden edemiyorum ilac kimyasal sonucta bebekte bir yan etki,hasar vs birakir mi diye endiseliyim. Bununla ilgili zaten yiginla post acmistim. Degerlerim icin haftaya tekrar bakilacak muhtemelen ilac sayesinde dustu fakat buna ragmen 37 de alacagim diyor doktorum. Cunku bu hastalik 37 sonrasinda bebegin iceride kaka yapmasina veya ani olumune sebebiyet verebilirmis. Riske atmak istemedi.