GamzeMutUsta Selam arkadaşlar 32+3 haftalığım ve bugün karnımın baya aşağıya indiğini fark ettim acaba doğumun yaklaştığı belirtisimi yoksa normalmi bu durum bilgilerinizi paylaşırsanız çok sevinirim.
Ciara93 GamzeMutUsta canım biraz önce böyle bir posta girdiğim için söylüyorum, karnım aşağı düştü ama 4 haftadır bekliyorum diyen var. Benim de karnım hiç aşağı inmemişti mesela Doğum yaptığımda. ☺
MasalAlparslanMom GamzeMutUsta tam 32 . Haftada gözle görülür şekilde çevreden ve kendimin farkettiğim bi durum iyice yere bakar oldu karnım 33 olcaz yarın erken Doğum riskimde Yok ama görenler doğuma az kalmış demeden geçmiyo 👼🏼😅
mom44 GamzeMutUsta ah canm 35 de düştü vajinal krmik aprım da vardı 36 da gittim hem açılma vardı hemde kanala yerleşmişti 39 4 olduk ama hala grlmedi 😁
Erkekannesi1 GamzeMutUsta 31 haftalıkken ben ve ailem karnımın aşşağı indiğini fark ettiler şuan 33+2 olduk geri yukarı çıktı gibi bebek doğum pozisyonunu aldı da geri mi eski haline döndü anlayamadım
GamzeMutUsta MasalAlparslanMom bende nette okudum ilk gebelikte doğuma 2hafta kala düşer diyor buda beni korkuttu açıkcası