Kızlar bir haftadır ağırlaştığımı hissediyorum. Hiç oturmuyorum desem yeridir.Hareketsiz kalmıyorum hatta haddinden fazla yani.Gündüz neyse de gece dönemiyorum yatamıyorum vücut ağrılarım uykularımı bölüyor acayip zorlanıyorum. Sizlerdede böyle sıkıntı yaşayan var mı?