14+3 haftalık hamileyim göğüs ucum çok şiddetli ağrıyo bazen ağrısı geçiyo ne zaman elimi gögsüme dokunacak olsam hareket ettirince sızlıyo🤷♀️evde sütyen takmamaya çalışıyorum kenarları pul pul dökülüyor bu normalmi kontrolüme daha var dokturuma söylemek istiyorum sizde böyle geçiren varmı önlemini nasıl alabilirim