Kızlar sağlık ocağı rutin her ay kan tahlili istemiyor tabi ki.Ben hastanede boşuna para vermemek için her ay kontrolümden önce gidip yaptırıyorum doktorumun karşısına öyle çıkıyorum.Sağlık ocaklarının yaptığı rutin, gebe izlem kontrolüdür.Tansiyon,bebeğin kalp atışı,aşı,kilo vs. gibi.