Karnımı çarptım sert bi sekilde düştüm hemen hastaneye gittim 28 haftaligim kalp sesini duyduk hareketi var hatta çok hareketli düşünce çok ağrım oldu nst çektiler sancı testinde sancılarım kasilmalarim çıktı fakat bebeğin kalp atışı normal kanama yok sancı yok bende ama icden çıkmış fakat çok gerilemiştim korkmuştum ondandır bence, kadın doğum uzmanı yoktu ultrason bakilamadik başka doktoro attılar sancı testini o da yatış verilmesi lazım sevk edilmeli dedi yanımda kimsem yok sadece eşim o yüzden kabul etmedik gece diye bide, erken doğum gerekebilir rahimde kanama olabilir demiş doktor ama ben kendimi iyi hissediyorum benim gibi bu durumla karsi karşıya kalan var mı yardımcı olur musunuz, gündüz merkeze gidip ultrasonda bakilcam bisey olmaz inşallah dua edin bana lütfen 🙏🙏