Smyye12 liv de muayeneye başlamıştım bi sıkıntımdan dolayı şehir hastanesine gittim 2 gece kaldım.livden kat kat iyi mükemmel imkanlara sahip,çalışanları çok iyi.Şehir değiştirdiğim için artık gidemiyorum ama neredeyse gidip Ankaraya şehir hastanesinde doğurasım var