bnm günüm hiç sasmazdi 24 günde bir regl olurdum şimdi 3 gündür geçikiyor test yapsam cikarmi yoksa 1 kaç daha mı bekleyeyim bu arada 1 hafta önce regl olucak gibi belirtilerim oldu 4 gündür de akintim fazlalasti hamilelik belirtisi olabilir mi 14 kasımda düşük yaptım buraya da 3 kez korunmadik ve 1 hafta önce kasintim vardı