M1M1M1 bende doğumda gelecek herhalde. Bütün böyle değişiklikler beni bulur 😂😂 zaten bu gidişle sancım da tutmayacak 39+0 a kadar , nişan da gelmicek gibi hissediyorum. Sanırım suni sancı ile doğum yapıcam. Dua ediyorum şu 1,5 hafta içinde doğurayım kendi sancımla diye ama yok sancı mancı yok. 😔😔
(Gebelik şekerinden dolayı insülin kullanıyorum. İnsülin kullananlar en fazla 39+0 a kadar bekletiliyormuş, doğum yapmak zorunlu yani sancım gelmese de 39+0 da )